Storm

Well, the temperature wasn’t that bad today and even the sun was seen. But that wind! Wasn’t able to do anything in the garden. Still dreaming of spring and all the new plants that  will grow this year…

Advertisements

2 thoughts on “Storm

  1. Ach ja, wir müssen noch eine Weile träumen (und die Fotos in Gartenzeitungen betrachten und Gartenfilme gucken). Bei uns hat der Sturm auch 2 Tage getobt, und jetzt ist es frostig. Aber die Blumenzwiebeln sind schon eifrig zugange – wenn man noch ein paar mehr setzen will und an den Stellen oft schon welche sind, kann man es feststellen ;-).
    Auf Youtube zu finden: Magische Gärten, wurde mal bei Arte gesendet. Wunderschön! Grüße aus B., Uschi

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s